ASISTENT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca:
    - Ai studii superioare de preferat;
    - Ai abilitați foarte bune de comunicare și de lucru in echipa;
    - Ai aptitudini organizatorice;
    - Ai bune cunoștințe ale pachetului Office;
    - Stapanesti limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    In postura de ASISTENT MANAGER vei desfasura urmatoarele activitati:
    - Vei gestiona intr-un mod organizat activitatile de secretariat si protocol din cadrul companiei, oferind suport in toate activitatile indicate de Directorul General;
    - Vei gestiona agenda zilnica a Directorului General si este punct de legatura intre acesta si restul angajatilor;
    - Te vei ocupa de cazarea si transportul personalului firmei in tara si strainatate, prin search individual sau prin intermediul agentiilor de travelling cu care compania are contracte;
    - Vei prelua si directiona apelurilor telefonice;
    - Vei organiza primirea si protocolul invitatilor'
    - Vei organiza corespondenta (posta, fax, e-mail);
    - Te vei ocupa de copiere, redactare, tehnoredactare diferite materiale;
    - Te vei ocupa de elaborarea si redactarea situatiilor cerute de Directorul General;
    - alte activitati specifice de secretariat.


    Daca te vei alatura echipei, veti avea de castigat!
    - Vei beneficia de asigurare medicala – abonament MedLife Executive si asigurare pentru servicii stomatologice la clinica Identity;
    - Ti se vor oferi tichete de masa;
    - Vei avea prime anuale cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
    - Vei participa la team building-uri si alte evenimente organizate de companie.

    Alte informatii

    Angajator: GreenPoint Management S.A. – specialisti in managementul deseurilor si protectia mediului. Performanța, transparența, etica și dinamismul sunt valorile care ghidează întreaga activitate a companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (182)