Analist Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipaacordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Responsabilitati

    In REGINA MARIA rolul de Analist servicii client:

    Actualizeaza si intretine permanent baza de date cu abonati corporate, in conformitate cu procedurile interne si standardele de calitate stabilite;
    Asigurara abonarea si facturarea corecta si in timp util a abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate;
    Asigura comunicarea cu clientii din portofoliu pe procesele administrate, respectand standardele de comunicare stabilite in Regina Maria;
    Ofera suport Diviziei Corporate Business, Call Centerului si Diviziilor Operationale pe portofoliul de clienti alocat;
    Introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale;
    Efectueaza modificari in baza de date a abonatilor (intrari, iesiri, actualizari fise de client, particularizari ale investigatiilor incluse in pachete);
    Verifica zilnic aplicatia de ticketing in vederea atribuirii ticketelor sosite in atentia bazei de date si rezolvarea celor care intra in aria proprie de activitate;
    Realizeaza diverse activitati administrative, rapoarte, situatii solicitate de catre superiori.




    Ce oferim?

    Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    Acces la cursuri & traininguri de specialitate;
    Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    Discounturi la parteneri externi.