OFFICE MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile OFFICE MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Imobiliare - Real Estate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca:
    - Esti o persoana responsabila, cu foarte bune abilitati de comunicare si cu atentie sporita la detalii;
    - Nu ai frica de telefon;
    - Ai foarte bune abilitati de organizare si esti orientata catre solutionarea problemelor;
    - Ai bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office;
    - Ai cunostinte solide de limba engleza;
    - Detii permis auto categoria B;
    - Constituie un avantaj experienta intr-un job similar.

    Responsabilitati

    In postura de OFFICE MANAGER vei desfasura urmatoarele activitati:
    - Te vei ocupa de coordonarea tuturor activitatilor din cadrul companiei;
    - Vei interactiona constant cu angajatii din cadrul companiei si te vei ocupa de coordonarea activitatilor acestora;
    - De asemenea vei comunica constant cu furnizorii si clientii companiei;
    - Vei pastra legatura cu reprezentantii companiei de HR;
    - Vei prelua, pregati si transmite corespondenta;
    - Te vei ocupa de arhiva companiei;
    - Vei redacta documente interne si documente oficiale;
    - Vei intocmi diferite rapoarte si situatii referitoare la activitatea companiei la cererea superiorilor;
    - Te vei asigura de aprovizionarea cu materiale specifice necesare desfasurarii activitatii zilnice (papetarie-birotica,etc.).
    - Te vei ocupa intr-o mica masura de activitati de promovare pe social media si diverse comenzi de materiale promotionale.


    Daca te vei alatura echipei, vei avea de castigat!
    - Un salariu motivant in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata;
    - Posibilitate de avansare;
    - Tichete de masa.

    Alte informatii

    Angajatorul este o cunoscuta companie din Republica Moldova, avand deja experienta si pe teritoriul Romaniei in domeniul instalatiilor de sisteme pentru cladiri inteligente.