CONTROLLER

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 09.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    •Studii superioare economice (Contabilitate de cost, Controlling, Finanțe);
    •Minimum 1-3 ani de experiență profesională relevantă în controlling;
    •De preferat experienta in contabilitate pe centre de cost;
    •Bune abilități PC și cunoștințe Microsoft Office (lucrează foarte bine cu funcțiile Excel);
    •Experiența de lucru cu sistemele ERP în domeniul controlling-ului sau financiar (de preferință sistemul SAP);
    •Nivel bun al limbii engleze (scris și vorbit);
    •Abilitatea de a analiza datele financiare și de a pregăti rapoarte financiare, declarații și previziuni cu o atenție deosebită la detalii;
    •Abilitatea de a menține confidentialitatea informațiilor din punct de vedere financiar și de a demonstra un nivel ridicat de integritate;
    •Bune abilități de comunicare și analiză;
    •Disponibilitatea de a învăța continuu.

    Responsabilitati

    •Asigura intocmirea si alocarea bugetului și a cheltuielilor pentru fiecare departament și centre de costuri;
    •Asigura urmărirea si actualizarea costurilor;
    •Analizează rapoartele de costuri: planificate / bugetate / previzionate față de situația actuală;
    •Asigura urmărirea investițiilor;
    •Asigura pregătirea rapoartor financiare lunare și anuale specifice sau în funcție de solicitări și specificații;
    •Asigură planificarea și previzionarea;
    •Asigura pregătirea, validarea și analiza rapoartelor periodice și analiza KPI;
    •Asigura identificarea și propunerea optimizarii și standardizarii proceselor existente;
    •Asigura respectarea termenelor limităa a rapoartelor periodice sau ad-hoc pentru management.