Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant servicii clienti business- Calea Victoriei BUCURESTI, | |
Consultant Retentie Clienti - SmartBill Aplica fara CV | |
Agent servicii clienti cu italiana / franceza / portugheza / germana (fara experienta) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (89) |
Consultant Servicii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DIGI active.Vezi toate job-urile Consultant Servicii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | DIGI |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.
Cerinte
Cerinte
Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, dornici sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate?
Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere?
Vrei sa inveti lucruri noi, de ultima generatie despre serviciile de telecomunicatii si sa iti dezvolti abilitatile de comunicare.
Responsabilitati
Sa lucrezi la noi inseamna ca:
Te vei alatura unei echipe cu colegi ambitiosi, proactivi si orientati catre rezolvarea situatiilor, satisfactia noastra principala provine din multumirea clientului pe care l-am ajutat sa isi rezolve situatia semnalata, deoarece:
-Vei fi responsabil pentru preluarea si gestionarea apelurilor clienţilor RCS&RDS, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie.
-Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
-Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
Efortul tau il vom rasplati cu:
Oferta salariala atractiva si in plus oferim bonus pentru atingerea performantelor;
Program de training platit;
Un program de lucru flexibil;
Oportunitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;
Un mediu de lucru intr-o cladire moderna situata in zona centrala a orasului.
Vrei sa fim colegi?
Raporteaza eroarea la