Controlor gestiuni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile A&D Pharma active.


Vezi toate job-urile Controlor gestiuni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: A&D Pharma
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    A&D Pharma este cel mai mare grup farmaceutic din Romania care include compania Mediplus – lider national in distributia de produse farmaceutice si parafarmaceutice, Sensiblu – cel mai mare lant de farmacii cu acoperire nationala din Romania, lantul de farmacii Punkt, A&D Pharma Marketing&Sales si Fundatia Sensiblu ce se implica activ in proiecte sociale.
    Suntem compania in care pasiunea, creativitatea si perseverenta te conduc spre performanta. Iti oferim un mediu provocator si dinamic in care te poti dezvolta alaturi de echipe de succes si unde tu stabilesti masura impactului pe care il poti avea!
    Accepta provocarea de a face diferenta impreuna!

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Experienta in munca – minim 2 ani;
    • Experienta pe control de gestiuni, constituie avantaj;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Foarte buna capacitate de analiza si sinteza/gandire critica;
    • Bune abilitati de organizare, prioritizare si managementul timpului;
    • Abilitatea de a lucra in echipa;
    • Bun utilizator MS Office, nivel mediu /avansat MS Excel;
    • Disponibilitate deplasari;
    • Permis categoria B.

    Responsabilitati

    • Coordoneaza inventarierea stocurilor de marfa in punctele de lucru ale companiei, asigura suport pentru buna desfasurare a inventarelor conform procedurilor interne, verifica si valideaza inventarele, activitati ce implica deplasari pe tot parcursul anului pentru zona alocata;
    • Ocazional participa la inventare de preluare stocuri;
    • Verifica modul de respectare a procedurilor interne ale firmei: inregistrare documente, completare registre de casa, foi de varsamant, facturi catre clienti, retururi, avize furnizor si transfer intre farmacii, bonuri de consum etc.;
    • Identifica riscurile generale si specifice activitatii desfasurate in farmacii, propune masuri pentru minimizarea acestora, urmareste implementarea si evalueaza eficienta masurilor propuse;
    • Efectueaza teste relevante in vederea detectarii deficientelor operationale si financiare la nivel de farmacie;
    • Sintetizeaza informatiile obtinute cu ocazia controalelor periodice in cadrul foilor de lucru pe baza carora elaboreaza rapoarte de control aferente farmaciilor vizitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (319)