Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Romanian Software este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane. Calitatea solutiilor oferite, alaturi de valorile pe care compania le promoveaza reprezinta factori determinanti ai succesului sau.

    Cerinte

    - Studii profil economic (cibernetica, informatica-economica);
    - Cunostinte MS Excel (functii avansate);
    - Cunostinte de baza despre functionarea aplicatiilor web-based (windows server features, IIS, xml);
    - Capacitate de asimilare rapida de cunostinte noi si dorinta de perfectionare continua;
    - Capacitate de analiza si organizare;
    - Abilitati foarte bune de relationare, colaborare si gestionare a relatiei cu clientul;
    - Ideal: cunostinte procese de HR (administrare personal, salarizare, evaluare etc.).

    Responsabilitati

    - Analizeaza procesele de HR pentru a identifica procesele interne ale clientului si a veni cu propuneri de transpunere optima a acestora in platforma Human Resources Planning;
    - Pregateste documentatia in functie de configurarile si termenele agreate impreuna cu clientul pentru aplicatiile achizitionate de catre client (fisa de analiza);
    - Asigura testarea si conformitatea cerintelor livrate cu specificatiile tehnice;
    - Ofera clarificari suplimentare despre cerinte catre echipele tehnice (implementare si dezvoltare);
    - Asista departamentul de Vanzari la pre-analiza, oferind potentialilor clienti detalii tehnice cu privire la posibilitatile softului si la estimarea corecta a volumului si complexitatii configurarilor;
    - Pregateste si sustine sesiunile de training pentru personalul clientului in vederea utilizarii aplicatiilor software dezvoltate de companie si instalate la client.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariu fix;
    - Asigurare medicala;
    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Un mediu placut si prietenos;
    - Petreceri lunare alaturi de colegii din intreaga companie;
    - Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation;
    - Plan de cariera de lunga durata.