Reprezentant tehnic comercial

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 23.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2010 as part of RINF group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

     Studii superioare: calificare inginerie geodezica si/sau experienta semnificativa in topografie si in executarea lucrarilor de terasament;
     Cunostinte aprofundate ale metodelor de terasament
     Cunostinte aprofundate ale tehnicilor de utilizare a echipamentelor de constructii, nu numai folosind metodele traditionale de productie, ci si prin utilizarea unor metode de producție prin ghidaj;
     Cunostinte de utilizare a sistemelor de ghidaj (TOPO, pregatirea santierelor si folosirea echipamentelor)
     Cunostinte avansate in domeniul sistemelor de operare PC (World, Excel, PPT, in vederea realizarii documentelor de analiza si de formare a utilizatorilor)
     CUNOSTINTE
     Cunostinte avansate de limba engleza
     Cunostinte bune despre piata: competitori, clienti, produse
     Cunostinte tehnice de electrica – constituie avantaj
     Cunoasterea produselor Trimble din portofoliul Heavy Civil Engineering & Construction (CEC) – constituie avantaj

     COMPETENTE
     Capacitatea de ascultare si comunicare
     Capacitatea de sintetiza si analiza
     Diplomatie, adaptibilitate si capacitate de relationare
     Dinamism si polivalenta
     Curiozitatea de a fi receptiv la evolutia in domeniul comunicarii (tehnologie, suport tehnic)

     PROFIL
     Orientat spre actiune si rezultat.
     Orientat spre invatare su autoperfectionare.
     Empatic si inclinat spre aflarea si satisfacerea nevoilor clientilor.
     Reactiv, rezistent la stres si cu un bun echilibru emotional.


    Responsabilitati

     Dezvoltarea relatiilor comerciale cu potentialii clienti pentru vanzarea sistemelor TRIMBLE - consilierea clientilor in ceea ce priveste solutiile inovatoare propuse si formarea lor in utilizarea acestora;
     Gestiunea bazei de clienti pentru sisteme de monitorizare si dirijare automata a utilajelor;
     Participa la promovarea produselor TRIMBLE;
     Asigura comunicarea cu partenerii sau interlocutorii tehnici;
     Acorda asistenta tehnica si comerciala catre clienti si prospecti;
     Negociaza si vinde sisteme si echipamente de monitorizare si dirijare a utilajelor;
     Asigura instructajul de utilizare si punere in functiune din punct de vedere hard si soft a sistemelor TRIMBLE pe echipamentele si utilajele clientilor;
     Asigura livrarea produselor, acordarea suportului tehnic si formarea utilizatorilor;
     Efectueaza demonstratii cu echipamentele pe santier;
    1. Pre vanzare:
    a) Raspunde intrebarilor tehnice ale clientilor si ofera consultanta in vederea alegerii produsului;
    b) Asigura utilizarea corecta a echipamentelor topografice si de ghidaj in vederea optimizarii conditiilor de exploatare pe santierele clientilor
    2. Post vanzare:
    a) Asigura punerea in functiune si manipularea echipamentului;
    b) Asigura suport tehnic;
    c) Asigura formare.
     Auto – formare permanenta pentru a fi la curent cu ultimele noutati
     Efectuarea unui reporting periodic catre ierarhie.
     Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
     Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
     Adoptarea permanenta a unui comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
     Respectarea prevederilor legale de specialitate
     Respectarea instructiunilor verbale si scrise date de superiori
     Indeplinirea intocmai si la timp a atributiilor, activitatilor si sarcinilor prevazute in fisa de post sau incredintate de superiorul ierarhic
     Calitatea si corectitudinea lucrarilor pe care le realizeaza
     Furnizeaza servicii catre clientii interni sau externi la cel mai inalt nivel de profesionalism, indiferent de activitatea desfasurata
     Respecta programul de lucru
     Participa la cursurile de formare ce ii sunt propuse de catre societate
     Respecta si pune in aplicare regulile si procedurile societatii ce i-au fost aduse la cunostinta prin inmanare directa, prin transmiterea pe fax sau e-mail, ca si notele informative ce sunt afisate la avizierele societatii
     Respecta, prin actele si faptele sale, legile tarii si se abtine de la savarsirea, in timpul sau in afara serviciului, a unor fapte incompatibile cu locul de munca ocupat si care pot produce prejudicii imaginii, activitatii sau intereselor companiei
     Promoveaza exclusiv produsele / serviciile comercializate de Grupului Monnoyeur
     Isi insuseste si respecta prevederile procedurilor aplicabile din sistemul de management al calitatii si mediului, implementat conform referentialelor SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 14001:2005

    Alte informatii

     Autoturism de serviciu in conformitate cu politica de masini a societatii
     Laptop
     Telefon mobil cu abonament
     Birotica
     Papetarie