Contabil junior (Mogosoaia)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Contabil junior (Mogosoaia) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 03.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

     Studii superioare în domeniul economic
     Cunoștințe de contabilitate
     Bune cunoștințe de operare PC; cunoașterea programului de contabilitate CIEL reprezintă un avantaj (momentan se lucreaza in CIEL – programul va fi schimbat in cateva luni)
     Cunoștințe medii de limba engleză sau franceză-reprezinta un avantaj
     Capacitate de a lucra în echipă

    Responsabilitati

     Înregistrarea operațiunilor derulate prin conturile bancare
     Înregistrarea operațiunilor derulate prin casa
     Verificarea si clasarea facturilor de vânzari
     Înregistrarea facturilor de avans emise
     Înregistrarea deconturilor de deplasare
     Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc
     Întocmirea de rapoarte și situații privind: creanțele neîncasate, avansuri clienti, cifra de afaceri, datoriile neachitate
     Întocmirea fiselor de cont solicitate de clienți și furnizori

    Alte informatii

    PROFIL CANDIDAT
     Persoană atentă și meticuloasă.
     Persoană cu bune abilități de organizare.
     Abilităţi de analiză şi sinteză.
     Capacitate de structurare a informațiilor și prioritizare a sarcinilor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (114)