Economist /Analist financiar Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Filip & Company active.


Vezi toate job-urile Economist /Analist financiar Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Filip & Company
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Filip & Company is a pool of individual values and talents. We pride ourselves on our diversity, creativity, and the varied experiences that influence our collective ability to serve our client. In fact, you will find out that the people at Filip & Company are varied in taste, interests, age and, most importantly, ideas. We work as a team and we know that every team needs players skilled at different positions. We are not a checklist, cookie-cutter kind of place, but we are united by our dedication to our clients and our professional development. We have always valued personal freedom and individuality, which are at the core of the firm's management philosophy.

    We are an eclectic, energetic, young, enthusiastic group of lawyers and professionals with the common goal of providing your client with excellent legal services. We are forward-looking, creative people who enjoy challenge and we always find different ways to look at problems to provide the best solutions for our clients.

    Cerinte

    - Studii superioare absolvite în domeniul economic - cerință obligatorie;
    - Experiență profesională în domeniul financiar-contabil - minim 1 an;
    - Cunoștințe de contabilitate, cunoștințe legislative în domeniul contabilității și fiscalității;
    - Cunoștințe operare PC (Ms Office) și operare în programe specifice domeniului – (cunoștințe în utilizarea Charisma ERP constituie un avantaj);
    - Cunoștințe de limba engleza - nivel mediu;
    - Competențe în culegerea, clasificarea și interpretarea informațiilor;
    - Capacitate de adaptare și învățare rapidă, flexibilitate, competențe de comunicare la toate nivelurile ierarhice;
    - Capacitatea de organizare și prioritizare a activităților cu respectarea termenelor limită;
    - Spirit de observație și analitic, integritate.

    Responsabilitati

    - Înregistrarea zilnică a documentelor justificative privind operațiunile de avansuri/decontări trezorerie;
    - Întocmește și înregistrează documentele justificative aferente operațiunilor cu numerarul, întocmește zilnic registrul de casa în lei și alte valute;
    - Propune măsurile necesare pentru asigurarea numerarului necesar desfășurării neîntrerupte a operațiunilor de trezorerie curente planificate;
    - Înregistrarea zilnică a extraselor de cont în lei și alte valute, înregistrarea operațiunilor de constituire/desființare depozite, viramente interne, etc;
    - Înregistrarea facturilor de prestări servicii primite de la furnizori;
    - Propune pentru plată obligațiile ajunse la scadență contractuală, pregătește și reconciliază setul de plăti cu documentele justificative;
    - Reconcilierea lunară a tranzacțiilor efectuate și soldurile conturilor pentru care conduce evidența contabilă,
    - Propune și obține aprobarea pentru efectuarea corecțiilor contabile necesare;
    - Întocmește și transmite rapoarte, informații, analize solicitate de management, raportări periodice către instituții de stat (INS, BNR, etc).
    - Paticipă la operațiunile de inventariere anuală a patrimoniului.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Tichete de masă;
    - Decontare transport în comun;
    - Bonus pentru activități sportive;
    - Abonament de sănătate;
    - Bookster Read'n'Roll;
    - Team buildings;
    - Mediu de lucru plăcut.