Auditor Intern

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HRS Romania active.


Vezi toate job-urile Auditor Intern active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    • Experienta in audit intern;
    • Experienta in dezvoltarea si implementarea procedurilor constituie avantaj;
    • Cunostinte in domeniul financiar-contabil si fiscal;
    • Cunoastere buna a standardelor internationale si nationale de audit intern;
    • Cunoasterea diverselor modele si procese de afaceri;
    • Certificare ACCA/CIA/CISA constituie avantaj;
    • Operare PC (MS Office, internet, email);
    • Gandire analitica si logica;
    • Abilitati de comunicare si prezentare;
    • Abilitati de planificare si organizare;
    • Proactivitate si angajament;
    • Limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    ● Participarea la dezvoltarea si implementarea de noi proceduri ale companiei;
    ● Identificarea si raportarea riscurilor companiei;
    ● Crearea sistemului de raportare pentru activitatile de audit intern;
    ● Elaborarea si implementarea procedurilor de audit intern pentru procesele companiei;
    ● Coordonarea activitatii departamentului audit intern;
    ● Stabilirea planului anual de audit intern;
    ● Implementarea planului anual de audit intern pentru fiecare misiune de audit;
    ● Executarea de misiuni diverse de audit intern si de analize de risc operational pentru departamentele companiei;
    ● Evaluarea sistemului de controale interne ale companiei si adresarea zonelor cu risc;
    ● Emiterea de rapoarte periodice catre Management/Consiliul de Administratie cu prezentarea misiunilor de audit si a stadiului lor;
    ● Transmiterea de rapoarte periodice catre Comitetul de Audit/Departamentul de Audit Intern al Grupului conform cerintelor legale si ale Grupului;
    ● Emiterea de alte rapoarte la cerere;
    ● Mentinerea nivelurilor de aprobare actualizate;
    ● Supervizarea modului de implementare a recomandarilor formulate prin rapoartele de audit incheiate;
    ● Asigurarea respectarii legislatiei locale;
    ● Supervizarea inventarelor efectuate la nivelul companiei;
    ● Supervizarea procesului de acordare a sponsorizarilor si promovarilor efectuate la nivelul companiei;
    ● Oferirea de directii/instructiuni diverselor departamente pentru remedierea deficientelor.