Director adjunct magazin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Director adjunct magazin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Experienţa minim 2 ani într-o poziţie similară în domeniul vânzărilor de articole de îmbrăcăminte si cel putin 6 luni in coordonarea unei echipe;
    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte MS Office;
    - Foarte bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu clienţii;
    - Capacitate de a lua decizii rapid, de delegare şi coordonare a echipei;
    - Cunoştinţele de limba engleză şi/sau germană constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Coordonarea activitatii magazinului pe durata unei ture de lucru;
    - Atingerea targetului fixat de companie privind volumul vanzarilor;
    - Intocmirea si eliberarea documentelor specifice operatiunii de vanzare;
    - Participarea la inventarele din magazin;
    - Participarea la aprovizionarea magazinului;
    - Prezentarea detaliilor de produs si de pret clientilor.