SRE Team Assistant (temporary assigment) - 116436

Angajator: Siemens S.R.L.
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Cerinte pentru Candidatul ideal
    * Absolvent studii economice (studii superioare)
    * Cunostinte de limba engleza: nivel avansat
    * Experienta in domeniul administrativ: minim 1 an
    * Cunostinte de operare PC - nivel foarte bun pentru Windows, MS Office, Internet Explorer, Outlook
    * Cunostinte de baza pentru operarea comenzilor in SAP
    * Cunostinte economice si de contabilitate primara
    * Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii
    * Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor zilnice
    * Proactivitate si receptivitate

    Responsabilitati

    1. Responsabilitati scanare facturi
    * Primirea facturilor de la furnizori, scanarea si distribuirea lor catre responsabilii comerciali in conformitate cu instructiunile de lucru pentru scanare (primirea si printarea * facturior primite pe email, sortarea si scanarea facturilor in functie de departamentele firmei;
    * Comunicarea cu furnizorii de servicii si produse a companiei, pentru solutionarea problemelor legate de facturi;
    * Comunicarea cu Serviciul Comercial Suport Siemens din Praga, pentru clarificarea tuturor aspectelor ce tin de procesul de scanare facturi;
    * Participarea la analize si rapoarte ref. Facturi, cerute de catre responsabilii comerciali;
    * Indosarierea si arhivarea facturilor scanate.

    2. Responsabilitati specifice SRE (Siemens Real Estate)
    * Analize si rapoarte comerciale (complexitate scazuta) pentru departamentul SRE;
    * Creare comenzi interne/externe in SAP, pentru departamentul SRE
    * Asigurarea activitatilor de suport pentru departamentul SRE (inregistrare/ arhivare/ scanare/ copiere documente, intretinere baza de date contracte, corespondenta, * elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de catre managementul departamentului SRE;
    * Asigurarea activitatilor de suport pentru receptie in perioadele de varf.