JUNIORS WANTED! Analist Sisteme Salarizare (Gestionnaire de Paie)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Bune abilitati de comunicare in limba franceza – B2/C1
    • Dinamism, seriozitate, agilitate intelectuala
    • Rigurozitate, asiduitate, atentie la detalii
    • Perseverenta si rezistenta la stres
    • Capacitate de gestionare a timpului şi abilitatea de a respecta termenele limita
    • Bune competente de comunicare
    • Spirit de echipa si participare activa

    Responsabilitati

    • Tratarea buletinelor de plată în concordanţă cu legislaţia franceză în vigoare, utilizând programul de salarizare;
    • Gestiunea administrativă de personal (intrări/ieşiri, absenţe, date de concediu, RTT etc.);
    • Verificarea şi controlul cotizaţiilor sociale şi a declaraţiilor lunare obligatorii (DSN);
    • Asigurarea informaţiilor necesare pentru diverse procese de Resurse Umane: compensare şi beneficii, documente de personal, politici şi proceduri, raportare, etc.;
    • Relaţia cu clientul, în funcţie de portofoliul propriu;
    • Răspunde de transmiterea la timp, într-o formă corectă şi completă, a informaţiilor, conform atribuţiilor ce-i revin;
    • Informarea permanentă cu privire la modificările legislative, în funcţie şi de directivele interne.

    Alte informatii

    Suntem in cautare de candidati juniori, cu sau fara experienta, la inceput de cariera si oferim un mediu de lucru multicultural, placut si dinamic, o formare consistenta alaturi de colegi experimentati, dornici sa impartaseasca experienta si bunele lor practici, precum si posibilitati de dezvoltare a unui plan de cariera si beneficii care ne califica drept competitivi pe piata.