Analist Sisteme Salarizare (Gestionnaire de Paie)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Analist Sisteme Salarizare (Gestionnaire de Paie) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    • Bune abilitati de comunicare in limba franceza – B2/C1
    • Dinamism, seriozitate, agilitate intelectuala
    • Rigurozitate, asiduitate, atentie la detalii
    • Perseverenta si rezistenta la stres
    • Capacitate de gestionare a timpului şi abilitatea de a respecta termenele limita
    • Bune competente de comunicare
    • Spirit de echipa si participare activa

    Responsabilitati

    • Tratarea buletinelor de plată în concordanţă cu legislaţia franceză în vigoare, utilizând programul de salarizare;
    • Gestiunea administrativă de personal (intrări/ieşiri, absenţe, date de concediu, RTT etc.);
    • Verificarea şi controlul cotizaţiilor sociale şi a declaraţiilor lunare obligatorii (DSN);
    • Asigurarea informaţiilor necesare pentru diverse procese de Resurse Umane: compensare şi beneficii, documente de personal, politici şi proceduri, raportare, etc.;
    • Relaţia cu clientul, în funcţie de portofoliul propriu;
    • Răspunde de transmiterea la timp, într-o formă corectă şi completă, a informaţiilor, conform atribuţiilor ce-i revin;
    • Informarea permanentă cu privire la modificările legislative, în funcţie şi de directivele interne.

    Alte informatii

    Suntem in cautare de candidati juniori, cu sau fara experienta, la inceput de cariera si oferim un mediu de lucru multicultural, placut si dinamic, o formare consistenta alaturi de colegi experimentati, dornici sa impartaseasca experienta si bunele lor practici, precum si posibilitati de dezvoltare a unui plan de cariera si beneficii care ne califica drept competitivi pe piata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (20)