Specialist Payroll

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Specialist Payroll active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    - Experienta de minim 1 an in domeniul salarizarii specifice Frantei reprezinta un avantaj
    - Bune abilitati de comunicare in limba franceza minim B2 (interactiune cu colegii din Franta / organismele sociale din Franta)
    - Rigurozitate si asiduitate
    - Integritate si responsabilitate
    - Atentie la detalii
    - Abilitati de organizare si de comunicare, asertivitate
    - Flexibilitate si abilitati de invatare
    - Initiativa (proactivitate) si perseverenta
    - Spirit de echipa si participare activa

    Responsabilitati

    - Aplicarea cu rigurozitate a dispozitiilor prevazute in codul muncii francez
    - Realizarea si verificarea buletinelor de plata pentru clientii companiei prin cunoasterea regulilor aplicabile in domeniul de activitate aferent si a specificitatilor clientului, pentru asigurarea corectitudinii platii salariilor
    - Realizarea declaratiilor salariale aferente, tinand cont de proceduri si de caietul de sarcini existent
    - Introducerea si verificarea elementelor transmise de client, controlul fisierelor integrate, urmarirea si respectarea planningurilor
    - Intocmirea documentelor de incetare a activitatii salariatilor si asigurarea platii drepturilor cuvenite in momentul plecarii
    - Efectuarea controalelor declarative lunare, trimestriale si anuale
    - Raportarea activitatii desfasurate superiorilor sai (transmiterea punctelor de alerta, pregatirea meetingurilor regulate, etc)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (76)