JUNIORS WANTED! Specialist Payroll (legislatie Franta)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Bune abilitati de comunicare in limba franceza – minim B2 (interactiune cu colegii din Franta / organismele sociale din Franta)
    • Rigurozitate si asiduitate
    • Integritate si responsabilitate
    • Atentie la detalii
    • Abilitati de organizare si de comunicare, asertivitate
    • Flexibilitate si abilitati de invatare
    • Initiativa (proactivitate) si perseverenta
    • Spirit de echipa si participare activa
    • Experienta de minim 1 an in domeniul salarizarii specifice Frantei reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    • Aplicarea cu rigurozitate a dispozitiilor prevazute in codul muncii francez
    • Realizarea si verificarea buletinelor de plata pentru clientii companiei prin cunoasterea regulilor aplicabile in domeniul de activitate aferent si a specificitatilor clientului, pentru asigurarea corectitudinii platii salariilor
    • Realizarea declaratiilor salariale aferente, tinand cont de proceduri si de caietul de sarcini existent
    • Introducerea si verificarea elementelor transmise de client, controlul fisierelor integrate, urmarirea si respectarea planningurilor
    • Intocmirea documentelor de incetare a activitatii salariatilor si asigurarea platii drepturilor cuvenite in momentul plecarii
    • Efectuarea controalelor declarative lunare, trimestriale si anuale
    • Raportarea activitatii desfasurate superiorilor sai (transmiterea punctelor de alerta, pregatirea meetingurilor regulate, etc)