JUNIORS WANTED! Tehnician Suport Helpdesk (lb. franceza)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Studii medii finalizate
    • Cunostinte avansate de limba franceza : nivel C1 / C2
    • Cunostintele tehnice legate de sisteme de operare Microsoft Windows si de administrare hardware si software constituie un avantaj
    • Rigoare, rapiditate si usurinta in a lucra in programe informatice (ex. Word, Excel, …)
    • Foarte buna capacitate de ascultare activa si puternica orientare client
    • Capacitate de comunicare si asertivitate
    • Atentie la detalii
    • Spirit de echipa, flexibilitate si abilitati de invatare
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj

    Responsabilitati

    • Asigura suport tehnic/suport software telefonic initial (nivel 1) pentru utilizatorii unui soft de gestiune medicala
    • Rezolva incidentele semnalate de clienti conform ariei de responsabilitate
    • Evalueaza complexitatea solicitarilor, a impactului si a prioritatilor si ofera solutii pentru dezvoltarea acestora
    • Urmareste evolutia tuturor aspectelor: documentarea si procesarea corespunzatoare operatiunii de ticketing
    • Informeaza la timp asupra rezultatelor problemelor aparute in functie de prioritate, impact si SLA
    • Respecta procedurile de lucru si in functie de complexitatea solicitarii, redirectioneaza sau indruma clientul catre persoanele competente sau catre agentii de suport tehnic nivel 2

    Alte informatii

    Suntem in cautare de candidati juniori, cu sau fara experienta, la inceput de cariera si oferim un mediu de lucru multicultural, placut si dinamic, o formare consistenta alaturi de colegi experimentati, dornici sa impartaseasca experienta si bunele lor practici, precum si posibilitati de dezvoltare a unui plan de cariera si beneficii care ne califica drept competitivi pe piata.