L3 Application Support (client on-site)

Employer: TotalSoft
Domain:
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 16.06.2019
    Short company description

    Toate companiile stiu CE fac si majoritatea stiu CUM fac asta. Insa foarte puține organizatii știu DE CE fac ceea ce fac.

    De peste 25 de ani, TotalSoft se ghideaza dupa un scop, un DE CE clar: să construiasca soluții care îi sprijină pe clienți să ofere noi tipuri de valoare pe piață, să creeze o nouă traiectorie de creștere pentru afacerile lor.

    Astfel, incepand cu 1994, TotalSoft a inovat constant, s-a adaptat si a dezvoltat noi solutii care au facut posibile povestile de succes ale celor mai mari companii din Romania. Democratizarea tehnologiei a devenit viziunea cu care tinteste spre pionierat în furnizarea de soluții care susțin digitalizarea și automatizarea experiențelor de mâine ale clienților din industriile noastre strategice.

    In momentul de fata, TotalSoft este unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business (ERP, HCM, CRM, DM și BI) din Europa Centrală, cu proiecte in peste 40 de tari, dar si unul dintre principalii dezvoltatori de software din Romania, cu o echipa de peste 500 de specialisti.

    Produsele de top ale companiei, Charisma ERP, Charisma HCM și Charisma CRM, sunt lideri de piață în România, cu aplicare în nouă verticale de business: financiar, retail, distribuție, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medical. In plus, TotalSoft este unul dintre primii 10 furnizori globali de soluții software pentru industria de leasing, conform studiului de piata redactat de PWC in 2017.

    În 2016, compania TotalSoft a fost achiziționată de Logo Business Investment S.A. (Logo), cel mai mare furnizor independent de software din Turcia, prezent pe 45 de piețe internaționale și deservind peste 85.000 de clienți din Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia.

    Requirements

    Desired Skills
    ● Good communication skills in English language
    ● Solid experience in application support (minimum 2 years)
    ● Administrative knowledge of Windows Server 2012 and newer /Win10 and predecessors
    ● Technical experience with industry standard platforms such as .NET(application host) and IIS
    ● Knowledge of SQL server database management – SQL Express/SQL 2014 and newer
    ● Understanding of network topology, layouts and global WANs
    ● Experience with ITIL-based Tools and Framework

    Considered a plus:
    ● Empathy to work in an international and multicultural environment
    ● Microsoft certificates for Windows and SQL administration
    ● Azure DevOps Services
    ● Linux/Unix system administration
    ● RabbitMQ

    Responsibilities

    A Big4 company who provides an internally developed software solution supporting their audits for clients of all sizes, including large international operating trusts. The software uses standard Microsoft components as.
    ● Microsoft SQL Server and SQL Express using extensive SQL statements
    ● Microsoft .Net Framework
    ● Microsoft PowerShell experience
    ● Microsoft IIS Server
    ● Identity- and Access Control including Microsoft Active Directory

    Your tasks:
    ● Provide 3rd-level customer support for issues raised within the application
    ● Follow up until resolution of all assigned tickets raised
    ● Closely work with engineering team and international developer team for issues that cannot be solved at 3rd-level
    ● Backend application troubleshooting
    ● Performing scheduled application upgrades and patches
    ● Monitoring queues and error reports

    Applying to this job ad you give your consent for your information to be processed by TotalSoft.
    Please read the Personal Data Processing Policy, TotalSoft >>