Account Manager @MICE Division

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Universum Events active.


Vezi toate job-urile Account Manager @MICE Division active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Universum Events
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Daca inca nu ai apucat sa ne cunosti, noi suntem Universum Events, cea mai mare companie organizatoare evenimente business si corporate din Romania. Activam cu pasiune si profesionalism in aceasta industrie de peste 15 ani, creand concepte unice si inovative pentru clientii nostri.

    Cerinte

    UNIVERSUM Events cauta un nou Account Manager in echipa MICE.

    Da-ne un semn daca:
    - Ai experienta minim 2 ani in evenimente corporate;
    - Ai o minte creativa;
    - Esti pasionat de domeniul vanzarilor si orientat catre nevoile celor din jur;
    - Poti comunica intr-un mod clar, persuasiv si respectuos;
    - Ai spirit de echipa si simt al umorului ridicat;
    - Poti lua initiativa si actiona on the spot pentru implementarea solutiilor;
    - Te atrag provocarile si nu te feresti sa iei decizii;
    - Esti organizat, responsabil si proactiv;
    - Cauti constant sa te dezvolti (atat profesional, cat si personal).

    Responsabilitati

    - Identificarea noilor clienti potentiali pe piata-target si efectuarea research-ului necesar cu privire la serviciile companiei, activitatile/evenimentele anterioare, precum si viitoarele directii ale clientilor.
    - Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si dezvoltarea unor colaborari noi
    - Elaborarea si sustinerea prezentarilor de vanzari (Descriere in PPT + elaborare buget in document Excel)
    - Ofertare de tip consultant in relatia cu clientii cu personalizare creativa, in functie de nevoile acestora
    - Negocierea termenilor contractuali cu clientii și comunicarea acestora catre partile implicate
    - Intocmirea contractelor si a anexelor aferente evenimentelor vandute
    - Emiterea facturilor pentru fiecare proiect (nu sunt necesare studii de contabilitate primara, fiind un proces simplu care se invata rapid)
    - Negocierea si renegocierea bugetelor aferente evenimentelor prin telefon, mail si/sau in cadrul intalnirilor
    - Colaborarea cu echipa de implementare, pentru a asigura finalitatea procesului de vanzare (se asigura ca evenimentul se desfasoara asa cum a fost agreat cu clientul)
    - Predarea proiectului catre Project Manager si follow up post-eveniment

    Alte informatii

    La ce sa te astepți?
    - Echipa cool unde nu o să te plictisești și unde te vei simți ca intr-o familie;
    - Multe provocări profesionale care vor ajuta în dezvoltarea ta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    2700 - 3200 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (123)