Senior Team Leader

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Senior Team Leader active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    • Experienta manageriala de minimum 6 luni intr-o pozitie similara (ex: team leader, program manager, quality manager);
    • Experienta in activitati de BPO de minimum 2 ani;
    • Foarte bune abilitati interpersonale si atitudine orientata catre suport echipa;
    • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client si indeplinire obiective;
    • Studii superioare finalizate;
    • Limba engleza cel putin la nivel conversational;
    • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi;
    • Persoana responsabila, proactiva, insistenta;
    • Punctualitate si multi-tasking;
    • Cunostinte solide de MS Office;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    - Coordonarea activitatii de productie a companiei pe proiectele alocate, in vederea indeplinirii obiectivelor cantitative, calitative si de profitabilitate setate pe fiecare proiect;
    - Anticiparea situatiilor de risc operational, prin participarea activa la sedinte, prin discutii cu echipele, cu managementul si cu clientii externi;
    - Identificarea situatiilor exceptionale in derularea serviciilor si propunerea de actiuni pentru tratarea acestora;
    - Coordonarea permanenta a echipelor – team leaderi si agenti Call Center;
    - Elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru si implementarea acestora;
    - Realizarea activitatilor de mentenanta ale proiectelor de Contact Center – orar, concedii, inlocuiri, etc.
    - Imbunatatirea constanta a proceselor de recrutare si training agenti noi pe proiectele asignate in gestiune;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (217)