Inspector SSM-SU Bucuresti

Angajator: Digi | RCS RDS
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Curs inspector SSM nivel mediu (80 ore); Cel de nivel superior (180 ore), reprezinta un avantaj:
    Curs cadru tehnic PSI;
    Cunoaste legile si normativele din domeniile SSM si SU;
    Are deprinderea de a studia, înțelege și interpreta legislatia în vigoare din domeniu (reprezinta avantaj);
    Are bune cunostinte de operare la calculator (in special, pachetul MS Office- Word, Excel);
    Experienta in domeniu minim 1 an;
    Permis de conducere, categoria B;
    Disponibilitate la deplasari;
    Abilitați excelente de comunicare și exprimare în limba romana, de analiza, sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa.

    Responsabilitati

    • Intocmeste documentatia necesara specifica domeniilor securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta;
    • Organizeaza si verifica instruirea lucratorilor in domeniile securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta;.
    • Identifica riscurile de Securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta la locul de munca, din zona de competenta si urmareste respectarea masurilor ce se impun pentru prevenirea accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale:
    • Avizeaza angajarile personalului in raport cu cerintele de securitate si sanatate in munca specifice fiecarui post;
    • Depune documentele legale necesare in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Casa de Pensii, Directia de Sanatate Publica, Inspectortul pentru Situatii de Urgenta, etc.;
    • Elaboreaza si actualizeaza evidenta efectuarii controalelor medicale periodice pentru toti lucratorii societatii, cu ajutorul coordonatorilor regionali SSM si a tuturor persoanelor cu atributii SSM din teritoriu;
    • Mentine relatia cu furnizorii de medicina muncii;
    • Organizeaza instruirea echipelor de prima interventie si exercitii de evacuare specifice domeniului situatiilor de urgenta.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS RDS >>