Receptionist

Angajator: Audionova
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Dacă îți place să lucrezi, să ajuți și să socializezi cu oamenii, Audionova este locul tău.

    Misiunea noastră este să schimbăm viața oamenilor, să audă din nou, să se bucure de viață, iar acest lucru se poate realiza doar prin implicarea fiecărui om din echipa noastră.

    La Audionova, ne mândrim cu succesul adus de către oamenii noștri.

    Compania noastră se dezvoltă într-un ritm alert. Așadar, căutam oameni care doresc să contribuie la succesul nostru ca membri ai echipei Audionova.
    Audionova - companie cu capital româno-danez, lider de 20 ani în comercializarea aparatelor auditive, 45 centre specializate în Romania.
    Acceptă provocarea de a face diferența împreună. Aplică acum la Audionova - Nr. 1 în aparate auditive.

    Cerinte

    Studi Superioare
    Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel, Outlook
    Foarte bune abilitati de comunicare

    Responsabilitati

    Intampina, informeaza, programeaza si indruma pacientii in clinica
    Anunta eventualele modificari de program sau de consultatii
    Inregistreaza informatiile personale ale pacientilor in baza de date conform cu datele din actul de identitate prezentat
    Gestioneaza agenda electronica (efectueaza programari si confirmari)
    Completeaza rapoartele zilnice, intocmeste si arhiveaza documente
    Activitati de protocol si relatii cu publicul

    Alte informatii

    Salariu fix 3000 lei net
    Bonuri de masa
    Posibilitatea de promovare si dezvoltare profesionala si personala