Manager salarizare si administrare personal - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager salarizare si administrare personal - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 07.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cautam o persoana cu experienta manageriala, cu bune cunostinte de legislatia muncii din România, organizata, comunicativa si deschisa pentru a se alatura echipei noastre de salarizare si administrare de personal.

    Ce cautam:



    • Experienta în managementul si supervizarea unei echipe – minimum 5 ani;

    • Experienta relevanta în domeniul salarizarii si al gestionarii dosarelor de personal – minim 5 ani;

    • Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare, prezenta de spirit si capacitatea de a se adapta la situatii noi, neprevazute;

    • Cunostinte bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office (Excel, Word), programe specifice (Revisal, etc.);

    • Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat (nivel minimum B2); cunoasterea limbii franceze poate reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager salarizare si administare personal principalele responsabilitati vor fi:



    • Coordonarea departamentului de salarizare si administrare personal precum si toate persoanele cu responsabilitati în aceasta zona de activitate;

    • Contribuirea la desfasurarea corespunzatoare a activitatii de salarizare prin respectarea legislatiei în vigoare si adaptarea procedurilor de lucru în functie de evolutia acestora;

    • Preluarea si/sau redistribuirea responsabilitatilor în cazul unui deficit de personal în zona de activitate payroll si administrare;

    • Participarea la elaborarea planurilor de dezvoltare si perfectionarea activitatii de resurse umane si salarizare;

    • Aplicarea prevederile Codului Muncii si asigurarea suportul necesar managementului în cazul nerespectarii Regulamentului de Ordine Interna

    • Informarea angajatilor cu privire la continutul si modul de aplicare a procedurilor de salarizare specifice companiei conform legislatiei în domeniu; verificarea modului în care sunt întelese si aplicate procedurile de catre angajati;

    • Reprezentarea societatii în relatia cu institutiile de stat pe probleme de salarizare,cu furnizorii de servicii de specialitate si cu colaboratorii din zona Internationala.


    Alte informatii

    Beneficii:



    • Formare la nivelul companiei ?i interna?ional;

    • Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;

    • Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.