Manager salarizare si administrare personal – Iasi

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană cu experiență managerială, cu bune cunoștințe de legislația muncii din România, organizată, comunicativă și deschisă pentru a se alătura echipei noastre de salarizare și administrare de personal.

    Ce căutăm:





    Experiență în managementul și supervizarea unei echipe – minimum 5 ani;

    Experiență relevantă în domeniul salarizării și al gestionării dosarelor de personal – minim 5 ani;

    Foarte bune abilități de organizare și prioritizare, prezență de spirit și capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;

    Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office (Excel, Word), programe specifice (Revisal, etc.);

    Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (nivel minimum B2); cunoașterea limbii franceze poate reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager salarizare și administare personal principalele responsabilități vor fi:





    Coordonarea departamentului de salarizare și administrare personal precum și toate persoanele cu responsabilități în această zona de activitate;

    Contribuirea la desfășurarea corespunzătoare a activității de salarizare prin respectarea legislației în vigoare și adaptarea procedurilor de lucru în funcție de evoluția acestora;

    Preluarea și/sau redistribuirea responsabilităților în cazul unui deficit de personal în zona de activitate payroll și administrare;

    Participarea la elaborarea planurilor de dezvoltare și perfecționarea activității de resurse umane și salarizare;

    Aplicarea prevederile Codului Muncii și asigurarea suportul necesar managementului în cazul nerespectării Regulamentului de Ordine Internă

    Informarea angajaților cu privire la conținutul și modul de aplicare a procedurilor de salarizare specifice companiei conform legislației în domeniu; verificarea modului în care sunt înțelese și aplicate procedurile de către angajați;

    Reprezentarea societății în relația cu instituțiile de stat pe probleme de salarizare,cu furnizorii de servicii de specialitate și cu colaboratorii din zona Internațională.



     

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei și internaţional;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.