Manager salarizare si administrare personal - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager salarizare si administrare personal - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 07.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana cu experienta manageriala, cu bune cunostinte de legislatia muncii din România, organizata, comunicativa si deschisa pentru a se alatura echipei noastre de salarizare si administrare de personal.

    Ce cautam:



    • Experienta în managementul si supervizarea unei echipe – minimum 5 ani;

    • Experienta relevanta în domeniul salarizarii si al gestionarii dosarelor de personal – minim 5 ani;

    • Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare, prezenta de spirit si capacitatea de a se adapta la situatii noi, neprevazute;

    • Cunostinte bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office (Excel, Word), programe specifice (Revisal, etc.);

    • Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat (nivel minimum B2); cunoasterea limbii franceze poate reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager salarizare si administare personal principalele responsabilitati vor fi:



    • Coordonarea departamentului de salarizare si administrare personal precum si toate persoanele cu responsabilitati în aceasta zona de activitate;

    • Contribuirea la desfasurarea corespunzatoare a activitatii de salarizare prin respectarea legislatiei în vigoare si adaptarea procedurilor de lucru în functie de evolutia acestora;

    • Preluarea si/sau redistribuirea responsabilitatilor în cazul unui deficit de personal în zona de activitate payroll si administrare;

    • Participarea la elaborarea planurilor de dezvoltare si perfectionarea activitatii de resurse umane si salarizare;

    • Aplicarea prevederile Codului Muncii si asigurarea suportul necesar managementului în cazul nerespectarii Regulamentului de Ordine Interna

    • Informarea angajatilor cu privire la continutul si modul de aplicare a procedurilor de salarizare specifice companiei conform legislatiei în domeniu; verificarea modului în care sunt întelese si aplicate procedurile de catre angajati;

    • Reprezentarea societatii în relatia cu institutiile de stat pe probleme de salarizare,cu furnizorii de servicii de specialitate si cu colaboratorii din zona Internationala.


    Alte informatii

    Beneficii:



    • Formare la nivelul companiei ?i interna?ional;

    • Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;

    • Pachet salarial ?i mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Iasi,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    Vezi job-uri similare (6)