Ofiter suport nivel II Operatiuni Carduri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter suport nivel II Operatiuni Carduri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    • Studii superioare, profil economic sau tehnic
    • Cunostinte PC – avansate ( Microsoft Office, utilitare de tip Query, Power Point)
    • Cunostinte solide de lucru cu sisteme Windows
    • Abilitati de gestionare si integrare medii distribuite pe diverse tipuri de tehnologii
    • Limba engleza – nivel mediu/avansat

    Responsabilitati

    • Administrarea, intretinerea si monitorizarea pe parte tehnica a retelei de terminale POS, cu program in ture, weekend si on-call
    • Creeaza, sterge si actualizeaza profilele de terminal din bazele de date de management terminale conform cerintelor directiei Operatiuni Carduri.
    • Asigura suportul telefonic pentru instalarea, service-ul sau reconfigurarea terminalelor de la comerciantii acceptatori sau unitatile bancii.
    • Asigura suportul telefonic nivel 2 necesar functionarii optime a terminalelor de la comerciantii acceptatori sau unitatile bancii, precum si suportul pentru furnizorul de servicii in teren
    • Configureaza terminale POS de test pentru comercianti si suport teste comercianti
    • Efectueaza sesiuni training pentru Suport L1
    • Participa la testele specifice end user pentru noile versiuni ale aplicatiilor POS.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (141)