Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Architected Business Solutions active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Architected Business Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.08.2019 |
Remote work: | On-site |
Architected Business Solutions (ABS) is a business management consulting group headquartered in Bucharest, with offices in Istanbul and Delhi, structured on three business lines – Business Consulting, member of Ebeltoft International Retail Consulting, Technology Solutions, partner of IDS Scheer/Software AG, SAP and Oracle, and Financial Services.
We deliver solutions to our clients’ challenges by blending the know-how of local and international expertise. Our integrated suite of business solutions has the unique objective: to offer our clients a one-stop-shop for Business Transformation.
- Studii superioare - reprezinta un avantaj;
- Experienta pe un post similar constituie un avantaj;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Foarte bune abilitati de prioritizare si organizare;
-Atitudine orientata catre client si rezolvarea problemelor;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- Cunosterea pachetului MS Office.
- Persoana energica, pozitiva;
- Diplomat(a), cu bune abilitati de comunicare;
- Inalt nivel de responsabilitate;
- Spirit de initiativa, orientare catre rezultate si perseverenta;
- Atentie la detalii si constiinciozitate;
- Adaptare la schimbare si ritm alert de lucru;
- Prezenta agreabila, dinamism, spirit de echipa.
- Intampinarea vizitatorilor si asigurarea activitatilor de protocol;
- Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele vizate;
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea in cadrul departamentelor a ( scrisorilor, e-mail, fax) , indosarierea si arhivarea corespondetei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Asigurarea transmiterii/ receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Mentinerea evidentei facturilor de la furnizori;
- Gestionarea registrului de intrari-iesiri;
- Redactare documente;
- Activitati de printare, scanare, copiere si indosariere documente;
-Traducere documente din engleza in romana si invers;
- Mentinerea relatiei cu diversi furnizori conform nevoilor si procedurilor companiei/departamentelor (rechizite, traveling, curierat,utilitati si alti prestatori de servicii);
- Ofera suport colegilor din companie/departament in indeplinirea diverselor task-uri cu caracter administrativ.
- Organizarea calatoriilor in interes de serviciu prin rezervarea de bilete de avion, tren, etc, camere de hotel;
-Programarea rutelor pentru masinile companiei.
Asteptam cu drag sa te cunoastem!
Sediu central in Eroilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Assistant Aplica fara CV | |
Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1) Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (208) |
Raporteaza eroarea la