Inside Sales

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    - Persoana dinamica, orientata catre client, extreme de organizata, cu aptitudini excelente de comunicare;
    - Experienta in vanzari, suport clienti, ofertare si planificare;
    - Abilitati de negociere si consultanta;
    - Studii superioare tehnice (preferabil UTCB sau Politehnica);
    - Utilizator cu experienta al programelor Microsoft Office;
    - Persoana motivata si orientata catre rezultate;
    -Cunostiinte avansate de limba engleza;

    Responsabilitati

    - Mentine o stransa colaborare cu reprezentantii de vanzari;
    -Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei;
    - Pregateste si trimite colaboratorilor oferte si informatii despre produse;
    - Gestioneaza baza de date cu clienti existenti si potentiali;
    - Ofera suport tehnic si consultanta pentru produsele comercializate;
    - Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a companiei;
    - Foloseste abilitatile de comunicare in vederea mentinerii unei bune relatii cu clientii conform cerintelor echipei de vanzari;
    - Intocmeste periodic si transmite catre managerul direct rapoarte privind activitatea efectuata;
    - Efectueaza studii de piaţă privind nevoile clientilor si oferta concurenţei;
    - Participa si se asigura ca documentatia necesara participarii la licitatiile inaitate de clienti este completa si corecta;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial motivant;
    - Masina de serviciu;
    - Telefon de serviciu + laptop;
    - Activitate desfasurata in cadrul unei companii internationale;