Customer Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Wirecard Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Wirecard Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Wirecard Romania construiește soluții complete de fidelizare pentru zona de retail și banking, oferă servicii care îndeplinesc cele mai înalte standarde de securitate, bazate pe o tehnologie revoluționară. Soluțiile personalizate sunt oferite practic pentru orice industrie și cerere, indiferent de mărimea companiei, iar portofoliul se extinde constant cu soluții inovatoare de tip white label pentru acces și plăți mobile, online și offline.

    Cerinte

    – cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);
    – calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;
    – persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;
    – cunostinţe medii/ avansate de limba engleză; cunoasterea unei alte limbi straine reprezinta un plus;

    Responsabilitati

    Preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor (posesori de carduri şi reprezentanţi ai instituţiilor-client) şi soluţionarea problemelor semnalate de aceştia privind cardurile şi tranzacţiile aferente, ATM, etc, prin furnizarea de informaţii şi suport tehnic permanent;
    – oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor;
    – înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;
    – monitorizarea diferitelor interfeţe din sistem;
    – procesare fişiere respectând SLA;
    – preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;
    – înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora la nivelul lor de competenţă sau escaladarea sesizărilor şi urmărirea procesului până la finalizarea acestora;
    Oferim :
    - Un mediu de lucru modern si placut, in zona Grozavesti
    - Program in ture :7:00 -15:00 / 15:00 -22:00/ 22:00- 7:00( L-D)
    - Pachet salarial atractiv, tichete de masa, abonament medical privat, abonament bookster, prima Paste si Craciun
    - Seriozitate si respect
    - Training
    - Posibilitate de promovare in cadrul companiei

    Alte informatii

    Înfiinţată în anul 2001, Provus activează pe piaţa financiară din România în domeniul procesării tranzacţiilor cu carduri, al personalizării cardurilor, precum şi al serviciilor legate de sectorul de retail, fiind cel mai mare centru de procesare din România, unul dintre cele mai mari centre de procesare din Europa de Est, precum si unul dintre cele mai mari centre de personalizare din România.

    Începând din data de 22 iunie 2017 Provus și-a schimbat denumirea și a devenit WIRECARD ROMANIA, membră a Wirecard AG , unul dintre cei mai mari jucători la nivel global pe piața de plăți electronice .

    Wirecard AG oferă servicii financiare globale și tehnologii de ultimă oră aferente. Soluțiile companiei acoperă procesarea plăților pentru zona de retail, pentru toate canalele de vânzări, fie online, mobil sau prin POS.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (220)