Front Desk Receptionist Junior - Bucharest

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Signal Iduna active.


Vezi toate job-urile Front Desk Receptionist Junior - Bucharest active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Signal Iduna
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    SIGNAL IDUNA Group is one of the largest financial groups in Germany. Founded over 110 years ago, SIGNAL IDUNA Group has earned an excellent reputation as a strong and reliable provider of insurance and financial services, offering a wide range of solutions (insurance, banking and investment) to individual and corporate clients.

    SIGNAL IDUNA is currently present in the insurance markets of Germany, Poland, Hungary and Romania.
    SIGNAL IDUNA Romania started its operations in 2008. The company's portfolio includes private health insurance for individuals and companies, life insurance, accident insurance. Starting 2022, the company is offering a full range of general insurances for both individuals and companies through its subsidiary, SIGNAL IDUNA ASIGURARI.

    In the SIGNAL IDUNA team, we associate ourselves with innovation. Trust is the value without which we couldn't achieve our goals. Commitment is what determines us to take responsibility for our decisions and work. Through
    the openness we show, we always ask for and offer feedback, seeking to constructively address the diversity of opinions. In addition to all the above, you must know that our humor is contagious. We encourage diversity and
    out-of-the-box thinking! Join us now to learn and grow!

    Cerinte


    Studii universitare finalizate, sau în curs
    Experiență de Min. 1 an într-o poziție similară (reprezintă un avantaj)
    Nivel avansat/intermediar de limba Engleză
    Cunoașterea excelentă a aplicațiilor Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
    Inițiativă și abilități de rezolvare a problemelor
    Abilități excepționale organizaționale, de comunicare și interpersonale
    Inițiativă, eficiență și flexibilitate și un sentiment puternic de responsabilitate

    Responsabilitati


    Vei lucra îndeaproape cu toate departamentele companiei
    Vei primi partenerii de afaceri și oaspeții companiei și vei coordona activitățile de protocol
    Vei gestiona rezervările din sălile de ședințe
    Vei gestiona și organiza agenda membrilor Boardului de Directori
    Vei răspunde și redirecționa apelurile primite către departamentele interne
    Vei efectua sarcini administrative, cum ar fi scanare, fax, fotocopiere, editare
    Te vei implica in organizarea evenimentelor companiei alături de departamentele Marketing și Resurse Umane

    Alte informatii


    De Luni până Vineri, in intervalul 9:00 - 17:30
    Într-un mediu de lucru plăcut, cu colegi calzi și primitori
    În sediul nostru situat în apropiere de stația de metrou Ștefan cel Mare (10 minute de mers pe jos)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)