Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Front Desk Receptionist Junior - Bucharest
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Signal Iduna active.Vezi toate job-urile Front Desk Receptionist Junior - Bucharest active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Signal Iduna |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.07.2019 |
Remote work: | On-site |
SIGNAL IDUNA Group is one of the largest financial groups in Germany. Founded over 110 years ago, SIGNAL IDUNA Group has earned an excellent reputation as a strong and reliable provider of insurance and financial services, offering a wide range of solutions (insurance, banking and investment) to individual and corporate clients.
SIGNAL IDUNA is currently present in the insurance markets of Germany, Poland, Hungary and Romania.
SIGNAL IDUNA Romania started its operations in 2008. The company's portfolio includes private health insurance for individuals and companies, life insurance, accident insurance. Starting 2022, the company is offering a full range of general insurances for both individuals and companies through its subsidiary, SIGNAL IDUNA ASIGURARI.
In the SIGNAL IDUNA team, we associate ourselves with innovation. Trust is the value without which we couldn't achieve our goals. Commitment is what determines us to take responsibility for our decisions and work. Through
the openness we show, we always ask for and offer feedback, seeking to constructively address the diversity of opinions. In addition to all the above, you must know that our humor is contagious. We encourage diversity and
out-of-the-box thinking! Join us now to learn and grow!
Studii universitare finalizate, sau în curs
Experiență de Min. 1 an într-o poziție similară (reprezintă un avantaj)
Nivel avansat/intermediar de limba Engleză
Cunoașterea excelentă a aplicațiilor Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
Inițiativă și abilități de rezolvare a problemelor
Abilități excepționale organizaționale, de comunicare și interpersonale
Inițiativă, eficiență și flexibilitate și un sentiment puternic de responsabilitate
Vei lucra îndeaproape cu toate departamentele companiei
Vei primi partenerii de afaceri și oaspeții companiei și vei coordona activitățile de protocol
Vei gestiona rezervările din sălile de ședințe
Vei gestiona și organiza agenda membrilor Boardului de Directori
Vei răspunde și redirecționa apelurile primite către departamentele interne
Vei efectua sarcini administrative, cum ar fi scanare, fax, fotocopiere, editare
Te vei implica in organizarea evenimentelor companiei alături de departamentele Marketing și Resurse Umane
De Luni până Vineri, in intervalul 9:00 - 17:30
Într-un mediu de lucru plăcut, cu colegi calzi și primitori
În sediul nostru situat în apropiere de stația de metrou Ștefan cel Mare (10 minute de mers pe jos)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Junior Team Leader– On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Content Reviewer (Bilingual: Slovak/English) – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (53) |
Raporteaza eroarea la