Expert contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WEDOHR active.


Vezi toate job-urile Expert contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: WEDOHR
Domeniu:
  • Constructii
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 16.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate de specialitate
    Reprezinta un avantaj calificari CECCAR sau alte calificari în domeniul finanțelor și contabilității
    Experienta intr-o pozitie similara preferabil min. 3 ani
    Cunoaștere bună a programelor specifice: Saga, Nexus ERP, Ciel și Excel
    Bune cunoștinte ale legislației fiscale naționale

    Responsabilitati

    Inregistreaza facturile de achizitii, extrasele de bancă, registrele de casă şi deconturile;
    Emite facturi diverse;
    Intocmeste declaratii fiscale;
    Asigura inregistrarea si prelucrarea documentelor financiare, evidenta incasarilor si platilor;
    Evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati;
    Asigura desfasurarea corespunzatoare a operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii, urmarirea debitorilor si a creditorilor;
    Asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
    Raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii;
    Participa la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii, in orice situatii prevazute de lege si de cite ori Managementul societatii o cere;
    Propune masuri pentru imbunatatirea si planificarea eficienta a activitatii din departament;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Ploiesti, Ilfov,

    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (8)