Specialist HR - Administrare personal

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    De ce Regina Maria?

    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin oferirea tuturor instrumentelor necesare pentru atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste o data cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru dezvoltarea carierei tale.

    Daca esti pasionat de OAMENI, esti atras de domeniul resurselor umane si de cel medical deopotriva si iti doresti sa muncesti si sa inveti cat mai mult pentru a-ti construi o cariera, te asteptam in echipa celor mai buni oameni de HR pentru a ne oferi suport.

    Esti potrivit pentru noi, daca:

    Esti absovent de studii superioare,
    Ai excelente abilitati de analiza si redactare,
    Esti entuziast, ai gandire logica si abordezi munca si sarcinile zilnice intr-o maniera pozitiva,
    Succesul tau se bazeaza pe o buna organizare, atentie la detalii si o relationare eficienta si permanenta cu oamenii,
    Cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini sarcinile,
    Ai cunostinte solide in utilizarea pachetului Office,
    Ai experienta profesionala similara de minim 2-3 ani.
    Obiectivele principale ale postului sunt legate de:

    Responsabilitati

    Intocmirea si verificarea documentelor legate de angajarea, modificarea si incetarea contractului individual de munca conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;
    Intocmirea si actualizarea dosarului de persoanl pe perioada derularii contractului individual de munca, in functie de modificarile intervenite;
    Arhivarea dosarelor de personal;
    Completarea corecta si la timp a bazelor de date specifice ariei de activitate;
    Intocmirea adeverintelor referitoare la datele administrate si furnizarea copiilor decomentelor existente la dosarul angajatului;
    Pregatirea si livrarea rapoartelor recurente si cele solicitate ad hoc de managerul direct privind salarizarea si administrarea de personal;
    Acordarea sprijinului departamentului de HR in proiectele desfasurate.


    Noi apreciem oamenii care:

    Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Alte informatii

    Ce oferim?

    Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    Acces la cursuri & traininguri de specialitate;
    Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    Discounturi la parteneri externi.