Specialist Achizitii (perioada determinata)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Experiență într-un post similar minim 2 ani;
    - Avantaj experienta cu Oracle;
    - Bune cunoștinte de MS Office (Excel, Word, Outlook);
    - Cunoasterea limbii engleze nivel mediu;
    - Abilitati de negociere;
    - Team-player, atitudine proactivă;

    Responsabilitati

    - Identificarea, evaluarea si selectarea potenţialilor furnizori interni conform procedurilor interne. Negocierea contractelor de furnizare
    - Preluarea, verificarea și arhivarea cererilor interne de achiziții
    - Întocmirea și lansarea comenzilor către furnizori interni, urmărirea facturilor. Soluționarea diverselor probleme apărute la recepția produselor comandate
    - Întreținerea bazei de date cu furnizorii principali, renegocierea condițiilor comerciale.
    - Întocmirea fișelor de furnizori și actualizarea acestora
    - Întocmirea rapoartelor, analizelor legate de procesul de achiziţii