Training Analyst with French

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2010 as part of RINF group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    • Învățământul superior
    • Experiență în MS Office Office Tools și HTML - Nivel mediu
    • Experiență anterioară în domeniul resurselor umane - Avantaj;
    • Cunoașterea instrumentelor de management al sesiunilor de formare profesională – avantaj
    • Limba franceză - nivel avansat (vorbit și scris)
    • Limba engleză - nivel intermediar

    Responsabilitati

    Rolul dvs. în câteva rânduri:

    • să răspundeți de activitățile administrative legate de sesiunile de formare care se desfășoară în Franța și Canada;
    • Organizarea sesiunilor de instruire prin colaborarea cu furnizorii și cu managerul de planificare;
    • Creați și salvați sesiunile în cadrul programului Învățarea mea; anulați sesiunile incomplete din cauza numărului mic de participanți;
    • efectuați comenzi de achiziție pentru sesiunile stabilite și validați facturile emise de furnizorii de servicii;
    • Gestionați foile de parcurs;
    • Urmăriți sesiunile deschise, verificați rata de umplere a fiecărei sesiuni și luați măsurile necesare (întreținerea sau anularea sesiunilor);
    • Participă la întâlniri săptămânale cu managerii de proiect și procedează în conformitate cu deciziile luate în timpul acestor întâlniri;
    • Gestionarea planurilor de implementare pentru noile traininguri și implementările acestora;
    • Gestionați planul anual de instruire.

    Alte informatii

    Analistul de formare desfășoară activități administrative legate de organizarea trainingului pentru angajații Société Générale din Franța și Canada.