Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Assistant Manager (Front - office)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Smartree active.Vezi toate job-urile Assistant Manager (Front - office) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Smartree |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.08.2019 |
Remote work: | On-site |
Smartree inseamna peste 22 de ani de experienta pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal.
Smartree HRTech, divizia de inovare in tehnologie pentru procesele de HR, acopera aria de tehnologie software si servicii asociate pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane.
Echipa Smartree HRTech numara aproximativ 100 de oameni.
Smartree Romania, divizia de munca temporară si leasing de personal si recrutare, pune la dispozitia clientilor sai in medie 2400 de angajati.
Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree furnizeaza solutii complexe de gestionare a tuturor proceselor cheie de resurse umane, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.
Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul specialistilor Smartree in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.
Smartree este in cautarea unei colege/unui coleg care sa faca parte din departamentul administrativ si care sa ocupe postul de Assistant Manager (Front-office).
Daca esti o persoana deschisa, cu bune abilitati de comunicare si dornica de dezvoltare profesionala, esti exact ceea ce avem nevoie!
Te asteptam in echipa noastra!
Cerinte:
- Abilitati bune de comunicare;
- Abilitati de utilizare a calculatorului (Microsoft Office);
- Limba engleza - nivel mediu;
- Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
- Persoana dinamica, entuziasta;
- Atitudine pozitiva si proactiva.
Intampinarea vizitatorilor;
Coordonarea fluxului de corespondenta si distribuire catre celelalte departamente;
Livrarea in timp util a documentelor urgente si importante;
Receptionarea si gestionarea apelurilor telefonice;
- Gestionarea relatiei cu firmele de curierat, cu furnizorii de servicii – agentie de tursim, servicii de curatenie;
- Asigurarea suportului in organizarea activitatilor de protocol, intalniri interne;
- Pastrarea legaturii cu clientii companiei, gestionarea corespondentei cu acestia si cu partenerii de afaceri;
- Rezervarea si pregatirea salilor pentru sedinte;
- Arhivarea documentelor.
Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe sitel-ul Smartree.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (59) |
Raporteaza eroarea la