Helpdesk Officer Farmacii/Cabinete medicale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Helpdesk Officer Farmacii/Cabinete medicale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite (de preferinta - Automatica, Cibernetica, ASE);
    • Experienta relevanta in domeniu-IT (minim 2 ani) – reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte hardware/software;
    • Ms Office, network, avantaj: Ms SQL (nivel mediu);
    • Motivatie si orientare catre client;
    • Abilitati bune de comunicare si de planificare a timpului;
    • Proactivitate si initiativa.

    Responsabilitati

    • Acordarea de asistenta tehnica clientilor interni si externi (cabinete medicale/farmacii), prin consiliere si interventii de tip remote;
    • Preluarea apelurilor telefonice si a e-mailurilor prin care se semnaleaza disfunctionalitati;
    • Oferirea consultantei tehnice prin e-mail si telefon in vederea solutionarii problemelor semnalate de catre client;
    • Comunicarea si supravegherea solutionarii problemelor ce necesita interventie pe teren;
    • Preluarea cererilor de servicii si a solicitarilor de noi servicii sau produse, adresate de catre clienti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (16)