RESPONSABIL CALITATE CLIENT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RIAN&Partners active.


Vezi toate job-urile RESPONSABIL CALITATE CLIENT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 09.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    •Minimum 2 ani experienta in domeniul calitatii;
    •Cunostinte 8D, PPAP;
    •Engleza: nivel mediu- avansat;
    •Studii tehnice finalizate.

    Responsabilitati

    •Tine legatura direct cu clientii si difuzeaza informatiile referitoare la neconformitati in interiorul companiei;
    •Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile primite de la clienti;
    •Gestioneaza retururile de la client;
    •Verifica conformitatea si calitatea pieselor produse conform specificatiilor;
    •Asigura suport controlorilor calitate din turnatorie, prelucrare mecanica si finisaj in luarea deciziilor legate de calitatea produselor;
    •Organizeaza intrunirile pentru solutionarea rapoartelor 8D;
    •Comunica stadiul etapelor 8D persoanelor / clientilor implicati;
    •Actualizeaza lista de reclamatii;
    •Actualizeaza lista de PPAP-uri;
    •Gestioneaza schimbarile cu clientul in ceea ce priveste partea de calitate si pregateste documentatia de PPAP impreuna cu persoana responsabila de la laborator;
    •Participa la pregatirea planurilor de actiune si imbunatatirea continua in ceea ce priveste atingerea obiectivelor de calitate;
    •Participa activ in reducerea costurilor de calitate;
    •Este responsabil cu gestionarea si tinerea sub control a costurilor de calitate pentru client;
    •Formeaza si monitorizeaza controlorii de calitate in ceea ce priveste cerintele specifice de la client;
    •Gestioneaza sedinta zilnica de rebuturi impreuna cu productia;
    •Pregateste planuri de actiune interne in vederea atingerii obiectivelor de calitate si in vederea respectarii cerintelor specific de la client.