Category Marketing Executive

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Category Marketing Executive active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, important producator si distribuitor de mezeluri si produse din carne angajam Category Marketing Executive.

    Cerinte:
    - Student sau absolvent de studii superioare in Marketing ;
    - Spirit de echipa, excelenta comunicare, eficienta si capacitatea de a invata lucruri noi, orientare catre rezultat si dezvoltare continua;
    - Cunostinte de Limba Engleza - conversational;
    - MS Office – bine;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Disponibilitate la deplasari locale in interes de serviciu.

    Responsabilitati

    - Cresterea profitabilitatii pe categoria de produse alocate in urma unei analize amanuntite a pietei si a consumatorilor;
    - Organizarea de campanii de comunicare axate pe identificarea corecta a nevoilor consumatorilor, a celor mai puternice perspective pe care acestia le detin;
    - Implicarea activa in dezvoltarea si promovarea produselor companiei;
    - Dezvoltarea strategiei de Marketing analizand in detaliu categoriile de produse, identificarea/anticiparea eventualele oportunitati/ probleme ;
    - Analiza performantei categoriilor de produse alocate pe baza studiilor de piata vizand clientii si consumatorii si pe baza rapoartelor interne;
    - Implementarea planurilor de marketing propuse si aprobate;
    - Elaborarea rapoartelor specifice departamentului de Marketing.