Cards Operations Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Experienta profesionala minim 2 ani din care cel putin 1 an in zona operationala
    • Cunostinte despre procesarea tranzactiilor cu carduri
    • Cunoasterea reglementarilor si legislatiei interne (BNR,etc) si internationale in domeniu
    • Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal
    • Seriozitate, capacitate de stabilire a prioritatilor, stapanire de sine si abilitatea de a lucra in conditii de stres
    • Spirit de echipa
    • Buna cunoastere a limbii engleze
    • Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access) etc

    Responsabilitati

     Generarea fisierelor de productie pe baza informatiilor importate din aplicatia Card Issuing si QMS
     Procesarea, encodarea, transferul fisierelor zilnice aferente cardurilor ce urmeaza a fi personalizate catre furnizorul de servicii specializate de personalizare, in conformitate cu contractele incheiate
     Procesarea, encodarea, transferul fisierelor de reinnoire aferente cardurilor, in conformitate cu contractele incheiate
     Monitorizarea zilnica a fisierelor de raspuns primite de la furnizorul de servicii specializate de personalizare si incarcarea acestora in aplicatia Cards Trace
     Monitorizarea lunara a consumului si a stocului de plastice aflat in gestiunea furnizorului de servicii specializate de personalizare
     Acordarea de asistenta sucursalelor cu privire la situatia cererilor de emitere de carduri
     Efectuarea operatiunii de distrugere a cardurilor returnate de catre clienti, pe baza borderoului primit de la sucursale
     Setarea la nivel de card a codurilor de oferta generate pe baza QMS-urilor primite
     Reemiterea cardurilor conform QMS-uri primite de la sucursale;
     Acordarea de suport departamentelor din HO cu privire la postarea taxelor la nivel de card
     Actualizarea permanenta a bazei de date continand ofertele acordate de catre banca diverselor companii in privinta activitatii de emitere si administrare carduri
     Arhivarea documentelor utilizate aferente activitatii de personalizare carduri, conform procedurilor in vigoare
     Suport acordat sucursalelor si clientilor posesori de carduri Amex; suport acordat clientilor Amex pentru efectuarea platii sumelor datorate Amex; comunica catre Amex, pe fax/mail detaliile cu privire la plata
     Raspuns la diversele solicitari venite prin intermediul mail-ului/qms-ului sau prin intermediul oricarui alt mijloc din partea sucursalelor sau altor departamente cu privire la postari eronate de comisioane
     Investigarea si deblocarea la cerere a sumelor blocate incorect ca urmare a unor tranzactii efectuate prin intermediul cardului
     Rezolvarea solicitărilor de refuz la plata iniţiate de posesorii de carduri emise de banca si a celor primite in urma contestării tranzacţiilor efectuate cu carduri emise de alte bănci la dispozitivele de acceptare administrate de banca
     Alte activitati de suport specifice echipei Operatiuni Carduri