Specialist în achiziții cu limba bulgară
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Specialist în achiziții cu limba bulgară active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.07.2019 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.
Pentru reușita în această misiune este nevoie de :
- Bune abilități de comunicare, convingere și negociere prin telefon;
- Capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;
- Excelente abilități de comunicare în limba bulgară (nivel B2 minim) și în limba engleză (minim B1);
- Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet, SAP.
În calitate de Specialist în achiziții cu limba bulgară, principalele tale misiuni vor fi:
- Prospectarea prin telefon de noi parteneri, pentru a asigura dezvoltarea protofoliului de furnizori activi în zona alocată;
- Identificarea interlocutorilor decidenți pentru a le propune soluții de revalorizare a stocurilor de marfă;
- Constituirea unui dosar de achiziție care să conțină toate detaliile referitoare la: cantități mărfuri, condiții de vânzare, eșantioane și poze în vederea luării unei decizii privind achiziția de mărfuri;
- Urmărirea procesului de achiziție în scopul optimizării și concretizării acestuia, respectând astfel obiectivele stabilite;
- Negocierea condițiilor de cumpărare cu furnizorii (preț, cantitate, termen de plată, condiții transport) cu respectarea condițiilor impuse de către seful de produs;
- Crearea și actualizarea fișelor de furnizori din baza de date în vederea asigurării corectitudinii informațiilor și facilitarea prospectărilor ulterioare;
- Participarea la conferințe, prezentări de firme, târguri de specialitate în vederea prezentării activității companiei și a detectării de posibili parteneri printre furnizorii prezenți.
Beneficii:
- Formare la nivel internaţional ;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent servicii clienti (limba italiana) Aplica fara CV | |
Business Development Manager zona Iasi, Suceava, Neamt, Botosani Iasi, Piatra Neamt, Suceava, | |
Agent Vanzari Clienti Revanzatori Iasi Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la