Specialist in achiziții – Iaşi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist in achiziții – Iaşi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 30.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Responsabilităţi :



    - Experiența in domeniul vanzărilor sau achizițiilor – poate reprezinta un avantaj.



    - Bune abilități de comunicare, negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții B2B.



    - Reale calităţi de adaptare, pragmatism şi spirit competitiv.



    - Bune abilități de organizare.



    - Nivel mediu de limba engleză.



    - Disponibilitate pentru training intr-un alt sediu din Romania timp de 3 saptamani continuu, cu intoarcere in sediul din Iasi.



    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

    Responsabilitati

    Căutăm persoane cu atitudine proactivă, dinamism şi spirit de inițiativă pentru a se alătura echipei de specialişti achiziţii din Iaşi,  în dezvoltarea proiectului nostru ambițios.



     



    În calitate de Specialist in achiziții, principalele misiuni vor fi :




    - Contactarea furnizorilor B2B din Romania (prin telefon si email) si propunerea soluţiilor de business.



    - Gestionarea şi dezvoltarea unei relaţii de business cu furnizorii din baza de date dar şi identificarea potenţialului lor de destocaj.



    - Negocierea contractelor de achiziţie şi cumpărarea mărfurilor, urmărind totodata întreg procesul logistic.



    - Colaborarea constantă cu departamentul de marketing, privind procesul de achizitie.



    - Prospectarea pieţii în vederea dezvoltării bazei de date cu noi furnizori B2B.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Plan de formare si training-uri specifice in achiziții, urmate de o acompaniere pe post, dupa finalizarea formării.


    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes.


    - Pachet salarial atractiv + bonusuri în funcţie de performanţă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (7)