PC data consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile PC data consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Altele
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA firma de consultanta in resurse umane, recruteaza PC data operator pentru clientul sau, o companie ce activeaza in domeniul International Trading.

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare,
    • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala,
    • Cunostinte operare PC si Microsoft Office,
    • Abilitatea de vanzare si negociere,
    • Capacitatea de orientat catre client,
    • Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa.

    Responsabilitati

    • Prelucrezi date din social media si te ocupi de introducerea acestora in sistem,
    • Verifici informatiile in conformitate cu cerintele clientului,
    • Citesti constant articole din diverse domenii de interes (moda, auto, sanatate),
    • Realizezi un raport saptamanal cu privire la articole pentru a putea vedea impactul acestora,
    • Te ocupi de arhivarea documentelor prelucrate,
    • Mentii contactul permanent cu echipa si cu superiorul direct

    Alte informatii

    Beneficii:
    Ai parte de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.
    Iti dorim mult succes!