EXPERT ACHIZITII PUBLICE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile EXPERT ACHIZITII PUBLICE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 03.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    -Studii superioare în domeniul economic, juridic sau administrativ
    -Minim 2 ani experienţă în domeniul achiziţiilor publice (planificarea achiziţiilor, elaborarea documentaţiilor de atribuire, cunoaşterea legislaţiei naţionale)
    -Abilităţi de utilizare MS Office şi SICAP/SEAP
    -Cunoştinţe de limba engleză constituie un avantaj
    -Capacitatea de a lucra ușor în echipă
    -O persoană dinamică şi implicată

    Responsabilitati

    -Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale privitoare la contractele de achiziţii publice specifice firmei
    -Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante
    -Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedura de achiziţie
    -Întocmeşte documentaţia cerută prin caietul de sarcini, fişa de date, completează formularele aferente licitaţiei, participă la elaborarea ofertei
    -Verifică documentele de clarificare
    -Depune la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie
    -Acordă consultanţă in domeniul achiziţiilor publice pentru clienţii firmei: elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică
    -Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate