Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
EXPERT ACHIZITII PUBLICE
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile EXPERT ACHIZITII PUBLICE active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.10.2019 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
-Studii superioare în domeniul economic, juridic sau administrativ
-Minim 2 ani experienţă în domeniul achiziţiilor publice (planificarea achiziţiilor, elaborarea documentaţiilor de atribuire, cunoaşterea legislaţiei naţionale)
-Abilităţi de utilizare MS Office şi SICAP/SEAP
-Cunoştinţe de limba engleză constituie un avantaj
-Capacitatea de a lucra ușor în echipă
-O persoană dinamică şi implicată
-Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale privitoare la contractele de achiziţii publice specifice firmei
-Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante
-Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedura de achiziţie
-Întocmeşte documentaţia cerută prin caietul de sarcini, fişa de date, completează formularele aferente licitaţiei, participă la elaborarea ofertei
-Verifică documentele de clarificare
-Depune la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie
-Acordă consultanţă in domeniul achiziţiilor publice pentru clienţii firmei: elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică
-Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Supply Chain Management Internship - Emerson Aplica fara CV | |
IT Business Analyst (Wealth & Distribution Technology) Aplica fara CV | |
Logistics Procurement Planner, CljP Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la