Sales Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Sales Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza pentru clientul sau, companie care activeaza in domeniul FMCG.

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare,
    • Cunoasterea unei limbi straine la nivel mediu - avansat,
    • Cunostinte Microsoft Office,
    • Abilitati de comunicare si negociere,
    • Capacitate de analiza si sinteza,
    • Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    • Planifici intalniri periodice cu clientii companiei,
    • Identifici si negociezi contractele cu portofoliul prezent,
    • Dezvolti ofertele cele mai potrivite pentru atragerea clientilor noi si fidelizarea celor existenti,
    • Propui initiative si proceduri in scopul cresterii performantei companiei,
    • Analizezi rezultatele vanzarilor, identifici si gestionezi indicatorii de business.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Ai parte de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.
    Iti dorim mult succes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (125)