Business Operations Specialist - TAS Department

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EY Romania active.


Vezi toate job-urile Business Operations Specialist - TAS Department active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EY Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, EY has been a leader on the professional services market since its set up in 1992 and has been recognised as a global Top Employer for three years in a row. Our over 1000 team members in Romania and Moldova provide seamless assurance, tax&legal, strategy&transactions and consulting services to clients ranging from multinationals to local companies. Our offices are based in Bucharest, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi and Chisinau.

    Joining EY places you on the cutting edge of business trends. From the very start of your career, you’ll see first-hand how they shape our world.
    At EY we have a privileged perspective on business. We not only operate in over 150 countries, we also have insights into many of the world’s largest organizations and governments. This allows us to make predictions on trends which shape our future and change tomorrow in the process.

    As the business world changes, can you keep the pace?

    Cerinte

    Cunoştinţe privind tendinţele în domeniul de activitate al firmei - nivel naţional şi internaţional;
    Abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă, comunicare verbala si scrisa;
    Rigurozitate in respectarea termenelor limita si a sarcinilor, abilitati bune de organizare si planificare;
    Atentie la detalii, gândire şi capacitate de analiză şi sinteză;
    Capacitatea de previziune şi de evaluare obiectivă;
    Abilităţi de comunicare, abilităţi pentru lucru în echipă, corectitudine si flexibilitate.

    Responsabilitati

    Redacteaza si pregateste, propuneri, prezentari sau orice alte documente necesare;
    Administreaza si actualizeaza prezentarile si materialele asociate standard din cadrul liniei de servicii TAS (Transaction Advisory Services);
    Administreaza raportarile locale si regionale pe obiectivele financiare si de business (pipeline), coordoneaza si organizarea intalniri/teleconferinte locale si regionale intre echipele dedicate;
    Coordoneaza cu regiunea raportarile pe planul de afaceri ale subliniilor de servicii din cadrul TAS;
    Contribuie la identificarea potentialelor oportunitati prin analiza pietei, discutii sau metodologii specifice departamentului;
    Creaza rapoarte Excel si prezentari PPT conform cerintelor interne, ajuta la pregatirea materialelor de marketing;
    Coreleaza sisteme si procese interne pentru a asigura corectitudinea informatiilor si accesul la piata cat mai rapid;
    Are contact permanent cu clientii interni pentru a asigura corectitudinea informatiilor transmise in cadrul firmei si eficientizarea colaborarii cu acestia;
    Administreaza si actualizeaza baza de date de clienti ai linei de servicii TAS si a tranzactiilor initiate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (95)