Business Operations Specialist - TAX Department

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EY Romania active.


Vezi toate job-urile Business Operations Specialist - TAX Department active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: EY Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, EY has been a leader on the professional services market since its set up in 1992 and has been recognised as a global Top Employer for three years in a row. Our over 1000 team members in Romania and Moldova provide seamless assurance, tax&legal, strategy&transactions and consulting services to clients ranging from multinationals to local companies. Our offices are based in Bucharest, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi and Chisinau.

    Joining EY places you on the cutting edge of business trends. From the very start of your career, you’ll see first-hand how they shape our world.
    At EY we have a privileged perspective on business. We not only operate in over 150 countries, we also have insights into many of the world’s largest organizations and governments. This allows us to make predictions on trends which shape our future and change tomorrow in the process.

    As the business world changes, can you keep the pace?

    Cerinte

    Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele în domeniul de activitate al firmei - nivel national si international;
    Abilităti de negociere, diplomatie, comunicare verbala si scrisa;
    Gandire si capacitate de analiza si sinteza, discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
    Capacitatea de previziune si de evaluare obiectiva, putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
    Rigurozitate in respectarea termenelor limita si a sarcinilor, abilitati foarte bune de organizare si planificare, atentie la detalii;
    Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
    Limba engleza la nivel avansat;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Formatare propuneri in conformitate cu standardele EY si selectie portofoliu de clienti in functie de industria de interes;
    Implicare in actualizarea baze de date de clienti – primire si inregistrare carti de vizita in baza de date, inregistrarea contactelor noi care apar din partea grupului de PM sau in urma conferintelor;
    Suport pentru grupul de Parteneri/Parteneri Asociati cu privire la: planificarea bugetara, monitorizarea indicatorilor de performanta pentru Manageri, Senior Manageri etc;
    Participarea la tax markets meetings si urmarirea planului discutat pentru indeplinirea bugetului;
    Intocmirea de rapoarte lunare pentru monitorizarea si actualizarea indicatorilor de performanta pentru grupul de Manageri din departamentul de taxe;
    Pregatirea mailurilor de comunicare lunara a indicilor de performanta catre grupul de Manageri, Senior Manageri si Parteneri;
    Monitorizare tax KAs, respectiv intocmirea anumitor rapoarte pe baza veniturilor realizate de clientii de top ai departamentului;
    Suport pentru raportare la nivel de regiune;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (403)