Specialist calitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist calitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cautam o persoana dinamica, pozitiva, cu foarte bune abilitati de organizare si spirit analitic pentru a se alatura Departamentului nostru de Calitate din Bucuresti.


    Caracteristicile cheie necesare reusitei în aceasta misiune sunt:


    • Experienta si cunostinte solide în domeniul managementului calitatii (flux, procese, proceduri, instrumente de lucru specifice, etc.) - atât elaborare cât si implementare (minim 3 ani);
    • Cunostinte de limba engleza (nivel minim B2); cunoastrea limbii franceze reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte de Sisteme de lucru în Managementul Calitatii;
    • Cunostinte în utilizarea mijloacelor informatice si a instrumentelor specifice;
    • Viziune globala, flexibilitate în gândire si adaptabilitate.


    Responsabilitati

    În calitate de Specialist Calitate principalele tale responsabilitati vor fi:
    • Îmbunatatirea si dezvoltarea calitatii proceselor de la nivelul grupului de firme;
    • Elaborarea si implementarea procedurilor si a modurilor/ instrumentelor de lucru necesare desfasurarii activitatii în cadrul departamentelor vizate;
    • Crearea unor instrumente si sisteme de control viabile, capabile sa asigure aplicarea corecta a procedurilor si proceselor vizate;
    • Identificarea si analiza disfunctionalitatilor/ neconformitatilor;
    • Propunerea de masuri corective sau preventive necesare ameliorarii procedurilor si proceselor existente.

    Alte informatii

    Beneficii:



    • Pachet salarial atractiv;

    • Acces la form?ri de specialitate;

    • Mediu de lucru multicultural, profesionist, focalizat pe dezvoltare ?i ameliorare continu?.