Account Opening Support Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii universitare ( preferabil studii economice sau juridice);
    • Minimum 1 an experienta in banca sau in activitatile de operatiuni;
    • Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor;
    • Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza;
    • Cunostinte operare PC.
    • Aptitudini foarte bune de relationare si comunicare;
    • Cunostinte de limba engleza
    • Spirit de echipa;
    • Capacitate de lucru sub stress.

    Responsabilitati

    • Asigura satisfacerea la timp si cu acuratete a tuturor solicitarilor specifice primite de la colegii din unitatile bancii si/sau din alte departamente in conformitate cu responsabilitatile postului si conduita profesionala, in activitatea de deschidere/modificare conturi curente;
    • Ofera sprijin si consultanta altor departamente in activitatea de implementare a noilor produse/aplicatii relevante pentru activitatile din zona de operatiuni (conturi curente);
    • Prioritizeaza corespunzator propriile activitati pentru a finaliza in timp util activitatile zilnica.
    • Asigura transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor specifice, conform normelor si procedurilor interne precum si legislatiei in vigoare;
    • Transmite opiniile rezultate in urma verificarii documentatiei de deschidere de cont si modificari pentru persoanele juridice apartinand atat segmentului de Corporate cat si de Retail;
    • Deschide conturi curente si efectueaza modificari in sistem pentru clientii persoane juridice
    • Efectueaza interogarile in listele de teroristi si PEP in cadrul procesului de deschidere cont capital social, in conformitate cu procedurile in vigoare;
    • Clasifica clientii noi/existenti din punct de vedere al criteriilor FATCA/CRS;
    • Monitorizeaza activitatea de deschidere/modificare conturi curente precum si rezultatele acestei activitati adoptand/propunand masuri de corectie, numai in limitele stabilite de Conducerea bancii si numai cu consultarea prealabila a superiorul ierarhic.
    • Asigura prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii;
    • Aduce clarificari continutului procedurilor de lucru, daca este cazul, pentru colegii din unitatile bancii, prin consultare cu superiorul direct si/sau cu Departamentul de Organizare, Diviziile de Business, Departamentele Legal & Compliance;
    • Asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
    • Aduce la indeplinire sarcinile transmise de superiorul direct si indatoririle ce rezulta din normele si procedurile interne in vigoare;
    • Îşi exprima ideile cu privire la îmbunătăţirea proceselor si a sistemului de calitate transmitandu-le superiorului direct/ responsabilul direct;
    • Responsabilităţile titularului acestei poziţii sunt completate de proceduri şi reglementări interne. Titularul postului este responsabil de cunoaşterea procedurilor în vigoare şi a actualizării acestora.