Coordonator Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group Romania active.


Vezi toate job-urile Coordonator Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 25.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    - Persoana responsabila, orientata spre rezultate, care se adapteaza cu usurinta la schimbari si se incadreaza in termene limita;
    - Experienta 3-5 ani intr-o pozitie de management;
    - Capacitate de organizare şi planificare;
    - Competente de comunicare si negociere;
    - Limba engleza avansat si/sau germana;
    - Cunostinte solide de operare PC si sisteme informatice;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Studiile in industria lemnului constituie avantaj;
    - Are rolul de a motiva si gestiona echipa de vanzari locala.

    Responsabilitati

    - Elaboreaza strategiile, politicile si procedurile de lucru ale firmei in domeniul vanzarilor si achizitiilor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - Coordoneaza si organizeaza departamentele de vanzari si achizitii in scopul realizarii planului;
    - Stabileste obiective si proceduri clare pentru orientarea si organizarea activitatilor de vanzari si achizitii in punctul de lucru;
    -Planifica si organizeaza activitatile privind achizitiile in punctul de lucru respectand regulile si politicile companiei;
    - Urmareste, actualizeaza si imbunatateste permanent programul de stoc;
    - Dezvolta portofoliul de clienti in zona sa de activitate si urmareste realizarea planului de vanzari tinand cont de toate particularitatile (grupe produse / regiuni / agent);
    - Stabileste metode si ia masuri in vederea atingerea potentialului maxim de cifra de afaceri cu toti clientii existenti, urmarind dezvoltarea unui parteneriat de durata cu acestia;
    - Recruteaza, scolarizeaza si dezvolta echipa din subordine;
    - Evalueaza periodic activitatea angajatilor din subordine;
    - Negociaza contractele in limita autoritatii postului;
    -Intocmeste situatii si rapoarte conform solicitarilor.

    *Se ofera posibilitatea unei cariere de succes, cu un pachet salarial pe masura performantelor, in cadrul unei companii multinationale cu rezultate excelente pe plan international.
    Asteptam candidatura dumneavoastra cat mai curand.