Economist in economie generala – Contabilitate Generala siTaxe

Angajator: Saint-Gobain Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Calarasi
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cu o vastă experienţă şi capacitate de inovare, Saint-Gobain, lider mondial în domeniul habitatului şi al materialelor de construcţii, creează, produce şi distribuie materiale şi soluţii care contribuie la bunăstarea şi viitorul fiecăruia dintre noi. Acestea pot fi găsite pretutindeni, în locurile în care trăim şi în viaţa de zi cu zi: în clădiri, transporturi, infrastructură şi în multe aplicaţii industriale. Ele oferă confort, performanţă şi siguranţă, abordând provocările legate de construcţie durabilă, de eficienţa utilizării resurselor şi de schimbările climatice. Cu vânzări de 40,8 miliarde de euro în 2017, Saint-Gobain operează în 67 de ţări şi are peste 179.000 de angajaţi. Pentru mai multe informaţii despre Grupul Saint-Gobain, vizitaţi www.saint-gobain.com şi accesaţi contul de Twitter @saintgobain. În România, Saint-Gobain deţine opt activităţi (Abrasives, Brodrene Dahl, Glass, Pietta Glass Working, Isover, PAM, Rigips şi Weber), cu aproximativ 1500 de angajaţi si operează 13 unităţi de producţie în nouă situri industriale situate în Băicoi, Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda , Suceava şi Vălenii de Munte.


    Inventeaza-te! Remodeleaza lumea!

    Cerinte

    - Abilitati de lucru cu sisteme contabile;
    - Cunostinte de operare Ms Office – nivel avansat;
    - Orientarea catre imbunatatire continua;
    - Studii superioare;
    - Abilitatea de a interpreta si corela date;
    - Abilitatea de a formula argumente in vederea prezentarii lor clientilor /altii si capacitatea de a lucra cu termene limita;
    - Capacitatea de a lua decizii in situatii dificile / diverse si de a lucra cu termene limita;

    Responsabilitati

    - Verifica documentele suport si se asigura ca sunt respectate procedurile si legislatia in vigoare;
    - Pregatirea si transmiterea rapoartelor fiscale de TVA, Impozit pe profit si alte taxe (intocmire declaratii lunare/trimestriale/semestriale/anuale, plati de impozite si taxe catre buget);
    - Verificarea veniturilor cu jurnalul de vanzari si cifra de afaceri rapoartata catre grup;
    - Analizarea operatiunilor din jurnalul de cumparari pe tipuri de tranzactii si categorii;
    - Intocmire documentatie Inregistrare/radiere puncte de lucru la ANAF, obtinere cerificate atestare fiscala, certificate cazier fiscal, s.a;
    - Pregatire si obtinere diverse certificate, atestate fiscale;
    - Participarea la procesul de audit;
    - Pregateste reconcilieri lunare si diferite raportari statistice;
    - Pregatire si reconciliere informatii dosar “preturi de transfer”;
    - Asigura suport in rezolvarea problemelor de natura fiscala pentru colegi si celelalte departamente din firma si pentru partenerii cu care aceasta are relatii contractuale;
    - Operatiuni legate de reconciliere, arhivare si inchidere de luna;
    - Participarea la implementarea/mentinerea/imbunatatirea controalelor si a procedurilor interne.